tirsdag den 4. november 2008

Happy-Go-Lucky

Så var jeg i biografen i dag med en veninde.
Vi var i Dagmar, som er genåbnet efter en ombygning eller renovation, eller hvad det nu var.
Jeg kunne nu ikke se den store forskel, bortset fra at man kunne læne sæderne tilbage, hvilket var ret fedt.


[Foto: Telegraph.co.uk]


Vi var inde at se Happy-Go-Lucky, som jeg ikke vidste hvad handlede om, så forventninger var der ingen af. Det er egentlig ret forfriskende at sætte sig ind i en biografsal uden at vide hvad man går ind til. Det gør jeg alt for sjældent.

[Foto: Filmnet.dk]

Filmen viste sig at være både sød, sjov og tankevækkende. En fortælling om en række skæve personligheder, centreret om den evigt positive 'Poppy', spillet af Sally Hawkins.
Jeg er ikke ekspert, så jeg vil ikke komme med en længere analyse af indhold og virkemidler, men mener absolut den er værd at se ;)

Ingen kommentarer: