mandag den 27. oktober 2008

Introducing: Didi Dudi

[foto: 3amfromkyto, flickr]

- Navn: Didi Dudi (eh nej, ikke i virkeligheden...)

- Fødselsdag: 28.10.82 (i morgen - yippie!)

- Bopæl: København K

- Højde: 169 cm

- Vægt: ej hva..?

- Hårfarve: Brun

- Øjenfarve: Brun

- Uddannelse: Student

- Arbejde: Salgsassistent

- Antal søskende: En hel (Marollen) og en halv (Jesser)

- Livret: Hm...det skifter hele tiden (siger dog ikke nej til nachoes på Norden)

- Yndlingsdrik: varm kakao m. flødeskum (men drikker for det meste bare vand)

- Favoritsnack/slik: Chokolade

- Yndlingsfarve: Marine eller bordeaux

- Yndlingsdyr: Kat (nærmere bestemt 1 stks Felix á 7 kg)

- Hobbyer: Fotografering, tegning, maling, blogging

- Favoritpåklædning: Jeans+top eller kjole.

- Yndlingsmagasin: Eurowoman

- Bedste tv-serie: Black Books

- Favoritfilm: Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain

- Yndlingssang: Sara Bareilles - Bottle It Up

- Yndlingsband: Nephew eller Coldplay

- Bedste skuespiller: Johnny Depp eller James McAvoy

- Bedste skuespillerinde: Cate Blanchett

- Yndlingsejendel(e): Arvesmykkerne ;) (og så lige computeren og kameraet)

- Ønskejob: ?

- Bedste rejsemål: Delphi, Grækenland. Det smukkeste sted jeg har været endnu.

- Yndlingsduft: Vanille

- Favoritbutik(ker): H&M bliver besøgten del, men ellers diverse genbrugsbutikker.

- Hvem vil jeg helst møde? Min oldefar

- Hvad hedder min(e) bedst(e) ven(ner)? Natterskatter og Sirisen

- Min kærestes navn? JW

- Hvilket land vil jeg helst besøge? Har hverken været i Italien eler Frankrig, så de står højt på ønskelisten

- Mit største materielle ønske? At leve komfortabelt (hvad end det så er)

- Mit højeste sjælelige ønske? At opleve det jeg vil og ha det godt og sjovt det meste af tiden.

- Jeg kan bedst lide ved mig selv: Jeg tager ikke ting så tungt

- Jeg vil gerne gøre bedre: Ved migselv? Hmm...skal lade være med at vente til i morgen, for det er jeg måske lidt for god til ;)

Ingen kommentarer: